mandag 7. januar 2013

Krosser Gård kommer!

unike historier fra skogen.................sammen med Cathrine Glende og Krosser Gård
GODT HÅNDTVERK OG GODE TRADISJONER - tre - levende materialer - former sitt unike uttrykk - hver stubbe har sin historie fra skogen
NATUR - SKOG - NATUR- SKOG - NATUR- SKOG - NATUR - SKOG - NATUR - SKOG....
SORT, HVITT OG TRE I ULIKE NYANSER PREGER MILJØET PÅ KROSSER GÅRD......
Jeg ønsker meg en årring - og gleder meg derfor stort over å ha Årringene på årets utstillerliste. Årringene BLOMST som vist på siste bildet her, er flotte vaser og representerer siste nytt fra kolleksjonen.


 
Årringene er en norsk kolleksjon av møbler, produsert fra egen skog på Krosser gård i Ås utenfor Oslo. Årringene er stubber som kan brukes som stoler, småbord, nattbord eller bare til pynt. Hver stubbe er unik med sin historie fra skogen.
 
Prosessen er preget av nydelig håndarbeid og hver stubbe er nummerert. Med nye eiere utvikles nye prosesser. Dyktige Cathrine Glende overtok stedet for snart 7 år siden etter sine foreldre. Nye historier skapes, unike former ivaretas, det naturlige tremateriale kobles mot blanke stammer og gir en rå miks.  Hovedfargene i kolleksjonen er hvitt, grått, sort og natur, men det er også mulig å få stubbe i din egen farge.
 
ahhh som jeg ønsker meg, i alle rom!
 
Ha en flott start på uken.
 

1 kommentar:

mcreysme sa...

site Web de l'entreprise Dolabuy Louis Vuitton vérifier ces gars-là Dolabuy Gucci continuez à lire ceci répliques de sacs à main gucci